Kosár tartalma:
A kosár üres
0,-Ft
 
Kosaram  

Gorilla Wear | Fitnesz - Body Building sport ruházat és kiegészítők | GY.I.K.

Mit jelent a "szállítási idő" felirat, illetve ténylegesen mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?

A "szállítási határidő" A megrendelés elküldése és a házhoz kézbesítés közötti munkanapok számát jelenti. A feltüntetett szállítási határidő mindig a pillanatnyi készlettől függ. Változása folyamatosan módosul! A szállítási határidőként megadott adatok ezért tájékoztató jellegűek, a gorillawear.hu részére kötelezettséget nem jelentenek. Amennyiben a megrendelt terméket 3 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, munkatársunk az általad megadott elérhetőségeid valamelyikén egyeztetés céljából felkeres Téged.

Megrendelésem feldolgozása hol tart?

Megrendelésed állapotáról bejelentkezés után a rendelések menüpont alatt tudsz tájékozódni. A képernyőn, felül látható belépés menüpontban, e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz bejelentkezni, majd tájékozódni vásárlásaidról. Rendeléseim menüpont alatt megtalálod a rendelésszámhoz tartozó küldemény állapotára (státuszára) vonatkozó tájékoztatásokat.

A megrendelt termék elfogyott?

Ritkán, de előfordulhat, hogy egy termék mind saját, mind importőr (beszállító) partnerünk készletéről elfogy, vagy éppen gyártás alatt van. Amennyiben a termék 3 munkanapon belül nem szerezhető be, írásban értesítünk a várható beszerzés időpontjáról, illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Természetesen, ha élni szeretnél az általunk felajánlott termékkel (e-mailben, vagy telefonon előzőekben egyeztetésre került tételt, megbeszélt, egyeztetés után), akkor postázzuk részedre. Ez esetben természetesen lehetőséged van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendeléseddel kapcsolatosan küldött levelünk 8 munkanapon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.

Néhány nappal ez előtt még láttam a terméket a web áruház kínálatában, jelenleg nem találom?

Termék, amelyik mint saját, mint importőr, beszállítónk készleteiről elfogyott, s belátható időn belül beszállítás nem érkezik belőle, inaktiválásra kerül. Eltávolítjuk ideiglenesen oldalainkról a terméket. Amint, a termékből ismét készlettel rendelkezünk, rendelhető lesz a beszállítótól, újra aktiváljuk.

Eltelt a 3. munkanap, nem érkezett meg a megrendelt termék, továbbá visszajelzést sem kaptam, mit tegyek?

Ennek kizárólag technikai oka lehet! A megrendelés, készletről levonás feldolgozása automatizált, tehát ilyen esetben műszaki vagy technikai hiba lehet a háttérben, kérjük, lépj kapcsolatba velünk!

Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt!

Megkaptam a kiszállításról az értesítőt, azonban a megrendelt termék a 2. munkanap elteltével sem érkezett meg, mit tegyek?

Szerződött futárcégünk a GLS 24-48 órán belüli szállítást vállal, ezért, ha a kiküldött szállítási értesítést követő 2. munkanap elteltével sem kaptad meg a csomagod, akkor a GLS internetes felületén, ügyfélszolgálatánál kérhetsz csomagkövetési tájékoztatást a (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes) vagy a GLS Mobil Appon keresztül (https://gls-group.eu/HU/hu/mobile-app), illetve keresd a vevőszolgálatunkat, elérhetőségeink egyikén. Előfordult már, hogy a regisztráció, vagy a postai cím berögzítése során valamely a szállítási címre utaló hivatkozásnál elírás történt. Természetesen, ha ez a mi hibánk, az ezzel kapcsolatos költségeket átvállaljuk.

Mi a teendőm, ha a kézbesített csomagot sérültnek látom?

Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak találod, még a futár jelenlétében a sérülést vagy hiányt a csomag átvétele előtt, a kézbesítés helyszínén rögzítsétek egy jegyzőkönyvben. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész/kiegészítők hiányára vonatkozó észrevételt nem áll módunkban elfogadni.

Nem tudom a megrendelést rögzíteni a gorillawear.hu webes felületén?

Rendelésed leadhatod az info@gorillawear.hu e-mail címére elküldött, elektronikus levél formájában is. Ez esetben az alábbi adatokat szükséges rögzítened a rendelés elfogadásához:

Szállítási név, cím:
Számlázási név, cím:
Termék típusa / bruttó ára a rendeléskor:
Telefonszám:
E-mail cím:
Fizetés módja (előreutalás/utánvét):

Megjegyzés: A hiányosan megadott adatok esetén a rendelésed nem tudjuk elfogadni. Továbbá, ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, a megadott elérhetőségeid egyikén sem, 8 munkanapon belül a megrendelésed töröljük.

Személyes átvétel?

Személyes átvételre üzletünkben kerülhet sor, 1033 Budapest, Bogdáni út 1. alatt, 10-18 óráig.

A látható képekkel nem teljesen egyezik meg a vásárolt termék?

A termék képek esetenként csak illusztrációk. Sok esetben előfordul, hogy a gyártó bejelentés nélkül változtat a termékeken megjelenített matricákon, címkéken.

Fizetési feltételek?

Jelenleg három fizetési forma közül választhatsz. Készpénzben az áru átvételekor (utánvét), bankkártyás fizetéssel, vagy banki átutalással (előreutalással), Banki utalás választása esetén, azonban csak a vételár, postaköltséggel növelt számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a megrendelt terméket, termékeket.

Az árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak?

Igen. A web áruházban minden feltüntetett ár az általános forgalmi adóval növelt bruttó fogyasztói ár.

A feltüntetett árak tartalmazzák az akciós kedvezményt?

Igen. Amelyik termék mellett látod a %-os kedvezményt (pl. AKCIÓ -40%), annak az ára már tartalmazza a kedvezményt. Az ilyen esetekben a részedre megadott pl. 5% 10%, 20%, 25% állandó kedvezményed nem vehető igénybe. A kedvezmények nem összevonhatóak!

Mi történik, ha rendelés leadás után megváltozik az ár?

Nálunk a Vásárló az első! A vásárló mindenképpen a számára kedvezőbb áron kapja meg a terméket! Amennyiben az ár a rendelés leadása óta emelkedett, akkor is a rendeléskor érvényes áron szállítjuk ki részedre a terméket. Abban az esetben, ha az ára a terméknek csökkent a rendelés leadása és a postázás időtartamában, a weboldalunkon megjelenített árához, áraihoz képest, természetesen az olcsóbb áron kapod meg a megrendelésedben rögzített terméket, termékeket.

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek túlnyomó többségében. A szállítási határidő növekedhet amennyiben a termék nincs raktáron, vagy gyártás alatt van, de erről értesítünk benneteket a regisztrációnál megadott elérhetőségeitek egyikén.

Fizetnem kell a szállításért?

Igen, a szállítási díj megállapítása, a GLS futárszolgálat, megrendelés pillanatában-érvényben lévő, cégünk részére biztosított kedvezményes díjszabása alapján történik.

Megváltozott a szállítási címem, mit tegyek?

Saját profilodban történt bejelentkezésed után, az erre vonatkozó menüpont alatt tudod a személyes adataidat megváltoztatni, majd elmenteni a módosításokat.

Mit tegyek ha az Utolsó darabok közül néhány terméket nem tudok a kosárba tenni?

Ez a termék, ebben a méretben már sajnos nem kapható. A gyártó megszüntette a termék gyártását. Esetleg nézd meg más színben, kapható-e a méretedben.

Megvehetem a kifutó termékeket olcsóbban?

Igen, létrehoztunk erre egy felületet, a www.olcsoaruk.hu oldalon, ahol kifutó termékeinket 50% kedvezménnyel tudod megvásárolni. KATTINTS IDE!

Hova kell visszaküldenem a csomagot?

Amennyiben a megrendelt termék mérete nem megfelelő, a következő címre, üzletünk címére címezzétek (1033 Budapest, Bogdáni út 1.) a visszaküldeni kívánt csomagot, vagy elérhetőségeink egyikén kérjetek csomagcserét.


Rólunk

RólunkKapcsolatGY.I.K.

Vásárlási információk

Fizetési lehetőségekÁltalános Szerződési FeltételekAdatkezelési SzabályzatA vásárlás menete

Elérhetőségünk

PP Hungary Solutions Kft.
  • Üzletünk címe:
  • 1033 Budapest
  • Bogdáni út 1.
  • info@olcsoaruk.hu
  • Gorilla Wear Hungary HQ
  • +36 20 222 1111
  • Nyitva tartás:
  • H. - P.: 12:00 - 18:00
  • Sz.:       zárva*
  • V.:         zárva
  • Üzletünk Telefonszámai:
  • Mobil:     +36303175868
  • Tell/Fax: +361 274 8709
*Hétvégén zárva tartjuk üzletünket! 
Szombaton nyitvatartási időn kívűl is szívesen állunk rendelkezésetekre, amennyiben számodra a hétvége lenne a legmegfelelőbb időpont, hogy  üzletünkbe gyere. Ne hezitálj időpontot egyezteni velünk! Akár egy előre egyeztetett időpontot szeretnél, akár csak eszedbe jutott, hogy meglepd magad, vagy barátod egy kiváló Gorilla Wear ajándékkal… 

Bátran hivj időpont egyeztetése végett a +3620/2221111 telefonszámon. 
Vagy írj nekünk az alábbi email címre: info@olcsoaruk.hu (szükségünk van a nevedre és a telefonszámodra amin visszahívhatunk).

Shophunter.eu a boltvadász
Olcsóbbat.hu Olcsóbbat.hu – Spórolni tudni kell
? Copyright 2013-2018 PP Hungary Solution Kft. Minden jog fenntartva!
● Havi akció
● Uraknak
CIPŐKPÓLÓKTRIKÓKCIPZÁROS FELSŐKKAPUCNIS PULÓVERKAPUCNIS CIPZÁROS FELSŐKHOSSZÚUJJÚ FELSŐKDZSEKIKPULÓVEREKNADRÁGOKLEGGINGEKSHORTOKSAPKÁKKIEGÉSZÍTŐKAJÁNDÉK UTALVÁNYOKTáplálékkiegészítők    FEHÉRJÉK    CSOKIK6 PACK BAGEVERLAST
● Hölgyeknek
CIPŐKPÓLÓKTRIKÓKKAPUCNIS CIPZÁROS FELSŐKHOSSZÚUJJÚ FELSŐKPULÓVEREKNADRÁGOKSPORT MELLTARTÓKLEGGINGEKSHORTOKSAPKÁKKIEGÉSZÍTŐKAJÁNDÉK UTALVÁNYOKTáplálékkiegészítők    FEHÉRJÉK    CSOKIK6 PACK BAGEVERLAST
● ÚJ Termékek
● AKCIÓK
● Információk

Kategóriák
Webáruházunk, a működéséhez sütiket (cookie-kat) használ. Az oldal további böngészésével hozzájárulok a sütik használatához.
A lap tetejére
Kosaram  
   A kosár üres